Esileht

img36_8
iDevide ikoon Kvaliteedijuhtimise tasandid

Sissejuhatus

Läbi aegade on turumajandust juhtinud n-ö nähtamatu käsi ehk konkurents- võitlus klientide, kasumi ja ressursside pärast. N-ö võidujooksus saavutab edu see, kes suudab pakkuda teistest rohkem, uudsemat, paremat toodangut või teenust, mis vastaks klientide ootustele. Ka avaliku sektori organisatsioonides on eelmise sajandi viimastel kümnenditel mõistetud kvaliteedijuhtimise rakendamise vajalikkust. Miks ja kuidas peaks avaliku sektori organisatsioon kvaliteedijuhtimist rakendama, millised on kvaliteedijuhtimise põhimõtted, mudelid, ja rakendamise praktika Euroopa politseiorganisatsioonides, sellest annab ülevaate õpiobjekt.

Õppematerjali eesmärk:selgitada kvaliteedijuhtimise põhimõtteid, mudeleid ja rakendamise praktikaid avaliku sektori organisatsioonides Euroopa politseiorganisatsioonide näitel.

Sihtgrupp: politsei, korrektsiooni ja halduse eriala tudengid. Õpiobjekti võib kasutada õppeainetes ja -ülesannetes „Piirkondliku politseitöö korraldamine", „Politsei struktuuriüksuse juhtimise alused", „Organisatsioon ja juhtimine", „Avalik juhtimine".

Autorist: Pille Vennikas on politseis töötanud üle 13 aasta. Praegu töötab ta Sisekaitseakadeemia politseikolledži politseikorralduse õppetooli juhataja- lektorina.

Pille Vennikas

Sisekaitseakadeemia Politseikolledži Politseikorralduse õt juhataja-lektor


img1_8